lördag, juli 14, 2012

Done!

Jag är ingen snabb marathonlöpare men jag tog mig i mål!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tvivlade aldrig/Chefen

Tvillingmorsan sa...

Jag tror jag vet en som är dig evigt tacksam!! Du tog inte bara dig själv i mål utan även min make, respect!!

Olof sa...

Grattis! Du såg stark ut vid 37.

Sofia sa...

Tack alla!! :)

Linda sa...

Jag tycker du var grym och jag är verkligen tacksam för sällskapet fram till 20 km. Det var bra mycket trevligare att springa tillsammans än ensam.

En liten rolig iakktagelse på denna bild är att jag står i bakgrunden i blå tröja och hänger över ett stängsel för att försöka samla mig efter min slutspurt (som nästan slutade med att jag behövde kräkas). :)

Sofia sa...

Haha vad lustigt! Jag tänkte att jag borde sett dig, för vi hade ungefär samma tid i mål, förutom att du sprang två km längre. Fast det visste jag iofs inte då, och då var jag mest glad och trött. :)

Du var i alla fall grymt bra! Roliga, glada, snabba, lätta bilder på dig på marathonfoto! :)