tisdag, november 17, 2015

Bitter och senil


Det är nu det händer! Jag börjar bli senil! Idag glömde jag koden till mitt tankkort och den har inte kommit tillbaka. Helt borta! Har aldrig någonsin glömt en kod förut, jag jobbar inte så!

Uppladdningen inför kvällens simträning var som vanligt ett morgonpass i gymmet med fokus på överkroppsstyrka samt fika på kvällen innan simpasset med Maria.

Det går aldrig bra när jag simmar på tisdagar och ikväll var inget undantag. Jag biter mig i läppen nu (eller fingret kanske...?) för att inte ösa ur mig fula ord om simning i allmänhet och mig själv i synnerhet.

Försöker istället tänka att det nog inte var så illa ikväll trots allt, och gör mitt bästa för att glömma olustkänslorna jag hade under mina f4 50:or och den avslutande tvåhundringen där det kändes som om fötterna släpade i botten. Jag glömmer helst allt där emellan också, förutom en f3 hundring på 1:46 som jag är lite, lite nöjd med.

Många tankar att deala med. Sånt görs bäst utvilad, med fötterna högt, så jag skjuter upp det till morgondagen.

1 kommentar:

Marre sa...

"fokus på överkroppsstyrka och fika"
Exakt hur har man fokus på fika under sitt styrkepass? Jag vill också få in det i mitt styrkekprogram? :)